.::haTiku ReTak Seribu::.

Hye.. Ape khabar semua?? Ari ni.. ati aku retak seribu!! Hahaha.. You know why? Save gem aku men da hilang.. Wargh... Pale hotak sape yang delete save game aku tu ar.. geram aku!! Game kingdom heart 1 yang aku men tak pernah abes, dimainkan skali lagi oleh aku, gagal lagi di habiskan.. Guuuu... Seday-seday.. Gem tu aku da bukak banyak da kunci kat dunia-dunie dalam gem tu.. Nak nanges pon ade..hahaha..

Tapi takpe.. Da naseb aku.. huhu.. Nway ari ni aku nak ucapkan tahniah kepade sepupu aku kerana berjaye mendapat tempat di politeknik merlimau. Rusdi, lebih dikenali sebagai dyie, sepupu aku tu berjaye mendapat kos mekanikal engineering. Gud luck tuk ko. Kite same-same berjuang dan blajar tuk family kite kay!! Caiyok2!!


.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::.

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers