.::kEiRy bUkaN PemAndU beRheMAh?::.

Assalamualaikum..

erk..
hahaha..
tajuk best..
tgah aku syok drive blik dari umah pak long aku tadi,
sesuatu telah berlaku..
hohohoh...
aku seperti bese memandu dengan keadaan laju,
hahaha..
tibe-tibe,
ade budak pompuan tu berenti kat blah kanan jalan..
kat blah kiri pulak ade pakcik tua yang bawak perlahan...
aku ade di blakang mereka,
dalam keadaan laju..hohoho..

imagine ape yang akan berlaku??
owh tidak..
aku tidak melanggar mereka..
cume...
hahaha..
aku menghempet kereta ke tepi,
blah kiri..
dalam keadaan laju tadi..
pak cik tua tadi kelam kabut da...

tibe-tibe...
pak cik tu menjerit..
marah..
MySpace
hahaha.. atas ni bkan pakcik tu tau..
hohoho..
woi..
pakcik tu jerit..
aku dengan rase bersalah,
lajukan kereta selaju-lajunye,
hahahaha..
cuak-cuak..
MySpace
takot die kejar...hahahaha...

pakcik!!
saya mintak maap...
sesungguhnye saya masih dalam tempoh percubaan memandu..
ahahaha...
saya mengaku salah...
hoho
MySpace



.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::.

4 kritikan membina:

anisewater said...

huiiiiyaii~
ni kene tarek lesen nieh..
haha~

Ery said...

ahahaha..xley2..
aku da lulus..3 kali fel tau x?? hohohoho..
da ade lesen x ley tarik balik..kuang3...

Anonymous said...

2 la..
bkn ak x nk kete ngan ko..
tgk bahaya giler


haha

wei
ingat cikit..

P lg 2
hahaha

Ery said...

percubaan weyh..
xpe...hohohoh

sweet memory Daisypath Anniversary tickers