hOBBies



hye guys! hari ni saya nak share ape saya selalu buat kat rumah.. hehehe...sakit betol bende tu..wat saya melekat kat laptop.. sangat grrr.. aku da mcm org takda life dah..hahaha.. hmmm... seriiusly almost 24 hours aku depan laptop semata-mata maen game yang kurang paedah ni.. ahahaha.. yela nak keluar belom ada duit.. so apa boleh buat, main game je laaa... janji tak nakal-nakal kat luar.. kan? eheheh.. alasan je tu tak mau keluar rumah.

yaaa game ape? ini die... DRAGON NEST! anda boleh download di sini... 3gb je lebih kurang.. ahahaha.. bukan banyak sangat.. game ni best! cube korang try download, install and main..fuh konpem melekat.. macam game online lain.. tapi yang ni lain sket.. tak macam gem ragnarok.. kerna gem ni lebih style.. ahahaaha.. ni die punye producer.. Addison Kang.. yang paling kesian mamat ni la... biler lag je die kene kutuk sume.. game best, player makin ramai, so makin lag la...sangat2 dem... auch..

these are my characters huhuhuh







thats all for this entry...hahahahaha.....
Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers