.::kem zeRo to heRo::.

waa..
tajuk ja dah nampak yang aku neh zero..
ades..
segan lak ai..
tapi takpe...
tu lah aku..
gagal sem 1..men-men je..
leka..
huu..
gagal aku takde la sampai dismiss..
hehehee..
bukan gagal la weyh..
just tak performm je..

as usual..
aku mase sem 1 or taun pertame kat mane-mane tempat pon..
memang hancur sikit..
naek second sem baru ok..
tu pon sket je ok die..hahaha..

dengan pointer aku yang tak ramai tu..
aku dipanggil masuk kem zero to hero..
penyertaan adalah wajib..
bagi sesiapa yang tak datang 1 slot,
akan dikenakan bayaran RM50..
gler ar..
mane nak dapat duet??
laen ar kalau bapak aku cop duet..
hahahaha...

dalam kem tu cam bese ar..
ade slot-slot yang diisi ngan ceramah and LDK..
(latihan dalam kumpulan..)
dalam kumpulan tu..
kitorang kena citer sal kenangan yang paling kite suke or seday..
tapi aku tetap bisu..
hahaha..
tiade benda yang boleh wat aku gembire..
always ade je benda wat aku seday semule..
tensen gak dok ipta neh..adei..
dalam group tu..
fify tell us story mase die nak masuk UiTM neh..
die nak masuk nursing..
then dah masuk kat geomatrik..
its ok fify..
kite kena teruskan gak ape yang kite mule kat sini..
then norissa pula cerita pasal die takut air..
hehehe..bukan bermakne die tak mandi..
die takut nak masuk air yang dalam-dalam..
die cerite yang die lemas..
kat air terjun mane entah..
huhuhu..
cian die..

kat dalam group tu aku kenal naimah, fify, kas, norissa, fizi, faiz, and one-d
sume frenly..lagi senang nak bercakap..
huhuhu..
wat puzzle sesame..
cter pengalaman sesame..
then..
same-same janji nak move towards and never turn back..
aku harap frenship kite tak stop sampai abes kem tu je..
frenship end when i close my eyes..

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::. 

1 kritikan membina:

kak yana said...

as salam...
puas aku carik entry sal kem kite 2...hahahah..teruja time bace tau..hahah..anyway...ko citer sal aku nak nursing..tapi dapat GEOMATIK...spell error 2..bukan geomatrik la..lagi complicated tu..heheeh..now...aku dah dapat nursing aku kan...geomatik aku tinggalkan...look kery..asalkan kite tekad..kite mampu grab bende 2...ok..friendship ea...we're friend...

sweet memory Daisypath Anniversary tickers