.::i'M aT hOme..wiHUU::.

fuuhh..
dah la aku kena tinggal kat arau ari jumaat ari tu..
yang laen sume dah balik..
tinggal aku je..
yang laen dah balik..
tiket aku je ari sabtu..
mumy~ takut...
hahahaha..
:P

ape la..dah besar pon nak takut..
hehehe..
aku pon buat macam biasa la..
just aku sunyi malam tu..
aku pon decide duduk kat bilik member aku..
tuan bilik tiada..
tapi aku leh duduk dalam bilik tu..hehehe..
aku tinggal kat bilik tu sebab bilik tu leh dapat wireless..
tanpa wireless mati la aku malam tu..
tinggal aku and beberapa orang je lagi dalam kolej tu..huhuhuhu..
takut!
hak3..
aku pon on9..
chatting ngan sape-sape je yang on..
hahahaha..
yang paling penting..
mase malam tu bufday efa..
so die tido lambat..
aku lepak kat cb je la..
sape ek yang ade malam tu??
haa..
malam tu kitorang 1 kaler 1 orang..
setiap warne ade wakil..heheheh..


hahaha..seronok betol malam tu..
hilang siket rase takot..ngahahaha..
then aku pon tido biler nak pukul 3 or 4 pagi..
aku ingatkan taknak tido..
tapi terlelap gak..
hahahaah..
pagi-pagi tu aku dah suh ramai orang kejut..
tapi malangnye aku tak bangun..hahaha..
gilak ar..seb bek tiket aku pukul 10.30 pg..
sempat gak la nak siap-siap and kemas-kemas barang aku yang belom kemas..
aku pon tunggu cik jimy datang..

then, cik jimmy amek aku and anta p kangaq..
fuhh..save duet..
lalalala~
hahaha..pas cik jimmy anta die kena pergi..sebab ade meeting..
tinggal la aku seorang diri..
aku pon tunggu la bas tu..
tiket kol 10.30..
tapi bas sampai pukul 10.45..
giler lambat..tensen lak tunggu..
then bas pon gerak..
lame gak duk dalam bas..
makin homesick aku..hahahaha..
nak balik melake la katekan..

dalam pukul 8 ke atas..
aku pon sampai la kat mc..
cam bese..
tempat pertama akan aku pergi mase sampai mc adalah toilet..
hahahaha..
then tunggu ayah aku kat depan mc..
sampai-sampai je aku kat rumah..
ade cik acim with family and makcau ngan 2 orang cucu die..
wah..kedatangan aku di sambut..huk..
haru betol..
hahaha..

yang penting aku dah sampai rumah..
home sweet home!!
miss ma mom and dad..
i'm home!!

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::.

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers