.::toOk a RiDe iN mALaccA::.

huuu..bestnyer...
semalam dah la tido pukul 4 pagi..
bangun-bangun je kena marah..
dah pukul 11 pagi..
hehehe..
ery~!!! bangun!!
hak hak hak..
aish..
lame tak kena marah ngan parentz..
rindu betul..

pas aku mandi and sarapan,
cam biasa..
ngadap laptop..
kih3...
on9 sentiase...
ngeee~

erm terlupe lak ai..
semalam burn ajak kuar pegi jj baru kat sebelah tesco..
wah..
besar giler jj tu..
kedai tak banyak bukak..
sebab time tu raye cine..
mase aku datang parking banyak lagi la yang kosong..
then mase nak balik..
bukan men penuh lagi parking..

ni baru 1/4 parking..huu sesak giler..

aku, adek aku, sepupu aku, burn, mang and apen..
kumpul kat jj..
hehehe..
mase kat jj tu ade satu tempat..
die macam taman..
kat tingkat baper ntah..
cantik gak..
penuh ngan pokok-pokok hijau..
hahaha..

pas penat jalan-jalan kat jj..
perut pon lapar...
hahahahaa..
kitorang pon nak pegi makan..
"makan kat klebang jom"
sepupu aku ajak..
then, gerak la pegi klebang..
punye la ramai kereta..
sesak jalan..
hahahaha..
then makan kat foodcourt tepi pantai tu..
dah la tak sedap..
mahal lak tuh..

apen and firman

tensen lak ai..
kat arau aku makan nasik goreng pataya ngan air laici baru RM5..
tapi kat kedai tu aku kena RM6.30..
mahal toi..
then,
kitorang lepak tepi pantai..
kat dataran 1 Malaysia..
gilak ar..
kat pantai tu dah la kosong je..
tetibe ade 1 tugu bukan men besar lagi..
tugu 1Malaysia..

dody dan tugu

kitorang lepak kat pantai..
hahahaha..just duduk lepak, amek pic and makan eskrem kat pantai tu..
ouh eskrem..

yeah!! senyum pakcik...ngehehehe

hahahaha..

dilarang berenang

tgok sign board neh..
tapi ramai kanak-kanak dibebaskan ibu bapanye tok mandi kat pantai tu..
tak paham aku..
=.="

then kitorang balik..
aku terpakse ikut jalan jauh..

balik~ dah nak maghrib..huhuhu

jalan dekat sesak giler..
time neh la teringat mase mule-mule aku dapat lesen dulu..
tempat neh la yang aku merayap..
sebab tak tau nak pegi mane..
akhirnye tersampai lak kat Pulau Gadong..
tempat aku nak berlanggar ngan pajero..
hahahaha..
hampeh toi..
sesudah sampai rumah..
aku rase nak demam..
hahahaha..
baru kuar dah demam..
huuu..
yang penting,
aku suke sgt cuti..
dapat spend time ngan family...
selamat bercuti semua~




.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::.

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers