one day with you



uh dari mane ye nak mule cerita??
cerita bermula pada pukul 2.30 pagi lepas men futsal kat d'futsal kangar perlis...
maen futsal satu jam ngan bos faris.
mase main tu seriusly semua yang aku jage tak jadi!
semua bolos...kah kah kah... hampeh betol aku malam tu...
menjadi penjaga gol..hahahha..
sorry guys..sepatotnye aku tido...nak keluar esok pagi...haizzz...
habis je maen futsal balik n nak tido...tapiiiii.....
argh tak leh tido!! wtf...
aku pon lari pergi bilik fahmy..dapat la tido satu jam..
---------------------------------------------------------------------------------
satu jam berlalu, aku dikejutkan..aaaa..so tahan je la ngantok..
takot tak terbangun plak nanti...heee..
so aku pon online and kaco je sape yang online mase tu...
tunggu nye tunggu...lepas subuh aku mandi...then tido balik! hua3..letih giler..
tido-tido ayam je..tak lena pon..then aku pon pergi la amek cik sarwana kat kampus..
before that pergi jumpe adek jap..tanye die nak kirim tiket or tak..

and the journey begin, =)
aku pon drive bawak cik siti pergi jitra mall..
kitorang nak pergi tengok cerita transformer 3! dark of the moon. 

Transformers 3 Dark Of The Moon

sampai je kat jitra mall pegi beli tiket wayang tu..
lame plak kena tunggu kalau nak tengok 3D..haiz...
so kitorang pergi la makan roti canai kat gerai berdekatan ngan jitra mall..
after makan masuk balik jitra mall tu...panas uh stay kat luar..
berpeluh aku...huuu..baek masuk kat dalam...
inside, kitorang nak pergi men bowling..tapi sume dah kena book..
sebab ade tournoment..heee its ok...so kitorang pon duduk je la dekat luar cinema tu..
tunggu nye tunggu dekat sejam gak la nak tunggu pukul 12.15...uish..tensen toi..

mase pon sampai...
watching 3D!! weee pening kepale tengok transformer lame2 pakai spek 3D..
cerita yang panjang...2 jam 32 minit..jalan cerita agak slow gak laa..
tapi best laaa...menyayat hati...iron hide and lagi satu transformers tua mati..sedaynye..
ni semua gara gara sentinel..argh geramnye...
and lagu linkin park - iridescent for transformers 3 theme memang best! tgok la kat youtube k?

lepas habis je tengok wayang tu..kitorang pon beredar..
keluar dari jitra mall and pergi masjid berdekatan..
aku pon pergi solat zohor.. she's too...
and after solat..we took a ride.. pergi jalan-jalan kat kawasan sawah padi..
wee cantik je...tapi jalan nye ya Allah..kecik ngat!
bahaye betol..single mistake can cause a huge accident! ahahaha

then we continue our journey to gua kelam! ngeee..agak lewat dah mase tu..
pukul 4 lebih baru sampai...ngaaa...at last sampai gak..
walaupon terlajak berapa kali dah nak cari gua kelam..ngahahhaa....
and ngantuk giler! sebab tak tidor semalamnye...
and finally we arrived...



then kitorang pergi jalan2 kat gua kelam tuh..
actually tempat tu tengah renovet...tengah under maintenance..
karang kalau ade orang jatuh dalam gua tu sape lak nak jawab an?? hahhaha
kitorang bersiar-siar kat area gua kelam tu..and amek gambar...
nak tengok gambar??? ooooppss...nanti2 la...hahahah...ade siket gambar kat bawah neh...


khairi =)
sarwana =)

erk..
gelap la guaaa  kelam...name pon kelam..ngaaa =)

and finally kitorang pon pulang ke kampus...
sebab dah nak maghrib dah...tak elok bawak anak dara orang lame-lame..=)
before that kitorang makan char kuey teow tok wi! kat area kangar nak ke bukit air..
sedap!! dah lame nak bawak die makan kat situ..
sebab family aku pon pernah makan kat situ...heee =)

thats all for my story with you... 2 July 2011
thankz dear.. =)

SarWaNa HuSiN

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::eM KaY eY::.
Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers