11 ApriL 2012 (deLay) ^_^

hye!! pejam celik pejam celik umur saya dah pon 21 tahun...
ehem...birthday aku jatuh pada hari cuti umum sempena pertabalan Yang di-Pertuan Agong Tuanku Abdul Halim Mu'adzam Shah. Dan pada masa yang sama, gempa bumi berlaku kat Acheh. Salam Takziah untuk warga Acheh..

umur aku dah pon 21.. so, dah layak mengundi ni..huhuhu.. umur je 21..perangai macam 12.. sampai kawan naik menyampah. takpe la kawan...tinggalkan je aku..aku memang macam ni.huhuhuh...maybe hidup ko lagi bahagia kalau aku tiada..huhuhuh. thankz gak kawan2 yang wish...ingatkan korang lupa birthday budak kuat merajuk ni..hahaha.. and... minta maaf kepada orang tu!! cian die.. malam birthday saya banyak kali die kol.. tapi malangya saya dah tido..kih3.. ingatan nak buat macam ni.. 


tapi~~

 


kuang2 tido mati!! hahaha..ampun ye....jalan- jalan semalam terjumpe neh..kantoi blog tu ngan saya! hehehehe.. thank you awak hadiah awak bagi and post ni!! hehehe..ingatkan adik izz yang bagi..huhuhuhuh.. tu je post untuk bufday kot.. thankz again kepada semua..sorry..seriusly xdapat nak gune kol free dengan sebaeknye.. rase letih sangat sebab kerja..huhuhuh.. one day i call you guys one by one k? sorry..huhuh..moga umur 21 ni menjadikan aku lebih matang..and tiada orang benci..huhhuh..

orait! daaa~~ selamat malam...kroih2...^_^

.::ASSALAMUALAIKUM::.
from
.::eM KaY eY::.
(M.K.A)



Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers