dAmN pEncURi!!

30 april yang lalu.. duit aku terbang banyak sebab betolkan motosikal yang kurang betol.. berbunyik2... urgh... abes duet aku.. dipendekkan cerita aku beli la pemegang motor yang baru (throttle baru warne hijau) sebab tangan aku rase dah tak grip bawa motor tu mase hujan.. -_____-  takde la mahal mane pon... sekali ngan repair dapat la bende tu 5 hengget.. tapi ape kan daya umur nye tak panjang... tak sampai seminggu.. bende tu dah selamat... ades.. ari jumaat lepas.. waktu orang sibuk dengar khutbah jumaat.. nak semayang jumaat. ade la penyangak celaka haram jadah betol.. elok je die buat keje mase orang semayang jumaat.. orang pergi semayang.. die tibai throttle orang.. damn..mmg anak arem betol la sape yang curik tu.. aku bleh tak perasan bende tu hilang.. aku pegang da berminyak dah handle tu...argh.. 

http://afiqsyahmiadanan.blogspot.com/2009_10_01_archive.html
abes bogel cmni handle aku..
*bukan gambar sebenar
kalau aku jumpe sape yang tibai tu siyes aku pijak die sampai lumat...grrr... ko nak curik curik la time lain.. ini time semayang jumaat..melampau betol.. beragak le mat.. kat masjid pulak tu hilang..aku rase la kan.. mak bapak kau tak didik kau betol2 mase ko kecik2.. silap2 mak bapak  kau pon same perangai cm ko.. sebab tu anak2 ikut.. haaa...kan dah sumpah seranah tak tentu pasal..ish.... ni aku da ganti yg baru..lsgi mahal... sila lah amek ye... mmg bapak ko ngajaw curik bende ni pon.... grrr.. ni je aku nak bebel..hahaha.. and lately, aku kuat membebel!* hahahaha k la adioz...

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::.


Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers