peluang kedua part 2

...... dipendekkan cerita..aku usha la KLMU kat tenet..ade kos aku minat..tapi memandangkan keadaan aku sekarang neh, aku tak isi pon form tu..aku tak dapat dah nak merantau macam dulu neh.. aku banyak sedia pada kecemasan yang mungkin boleh berlaku secara tiba-tiba...who knows..mase aku takde baru kecemasan berlaku, so aku decide tak yah la pergi luar daripada Melaka la kalau nak start blaja balik sekalipun..huhuhu...cukup la perlis dulu..huhuhuh.. macam-macam jadi..

sedang aku sibuk wat keje kat kilang mase tu, aku dapat panggilan dari KLMU.. sebelom tu.. Sarwana dah register kan saya kat KLMU tu.. akak yang kol dari KLMU tu explain la macam2..aku pon kurang berminat pada mulanya.. then die jawab soalan aku, ada cawangan die berserta kos aku nak kat melaka.. aku dengan pantas amek details..so aku ade la kelentong bos sket..cakap nak keluar..ada urusan..padahal nak pergi kat cawangan KLMU tu..so lepas dah bincang ngan ayah, ibu, makcau, pakcau semua, aku pon decide nak study blik kat kolej tu..huhuhuh...3 tahun kene start blik blaja..huhuhu...takpe la...pasneh..aku janji takkan berulang lagi bende sebelom neh..so selamat tinggal DK..selamat tinggal abang azmi, nazkhood, aboy, kak sue, n bos encik yusoff.. jumpe lagi satu hari nanti..huhuhuh.. 

memang makan banyak masa nak uruskan before masuk tu.. pergi sane pergi sini..uruskan surat benti keje..hahahah..letih..and leceh...so, bermula 4 Jun 2012..bermula la kisah aku..yang baru... selamat berjuang khairi! go! go! GO! 
Photobucket

2 kritikan membina:

liyana said...

degree yer bro??gud luck!

Ery said...

nope... still diploma yana...

sweet memory Daisypath Anniversary tickers