This Feeling Are Returning


First of all Alhamdulillah syukur Ya Allah. Saya dah lama tak rasa macam ni biler dapat keputusan exam. last dapat rase perasaan neh, mase waktu sekolah..seriusly.. ahaha.. tu pon sampai biler je.. masuk ipta dulu.. langsung tak rasa perasaan neh.. maybe sebab malas, or macam2 lagi la kot? hehehe.. maybe bukan rezeki kat sana.. sebab tu tak dapat rasa macam ni.. huhuhuh..

and kat sini juga aku nampak maybe hipotesis aku dulu betol.. "semakin jauh aku dari rumah, semakin jatuh keputusan aku".. sk air molek paling dekat aku dapat score..and arau paling jauh..terus kondem kat situ.. teruk.. kena perli kene marah ngan ayah. kalau korang kene mesti korang tak tahan. ahahahaha...honestly tak tipu..aku nangis nak hadapi benda-benda neh. lepas neh kaw-kaw aku belaja balik.. aku akan buktikan nanti..

and one of my try success dad.. cume along belom sedia nak bagitaw ayah lagi.. hahahaha.. nanti bia ayah yang tanye keputusan tu.. baru along jawab dengan bangganya.. :P by the way, dean list adalah 3.8.. sakit...susah gler nak dapat...adoi ai... kalau kat ipt laen maybe dah dean list dah...haish...nasib badan.. syukur dapat result cmni..yeay! tu je la nak merapu..hik3..orait tata..

i wish: 
hope ayah akan makin sehat dan kuat.. untuk lihat kejayaan anak-anak ayah.. 

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::eRy::.
Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers