MoViE's TiMe!


Hollaaa.. Hari ni aku nak share cerita yang aku tertunggu-tunggu lame dah.. Kalau tengok kat official page diorang citer neh keluar 14 september tapi 13 september dah sampai Malaysia.. So, dengan pantas aku pergi tengok.. Maklom la cerita dah lame tunggu nak keluar.. rindu sangat kat Alice! ahahaha.. Alice?? jeng3.. cerita ape tu ek? Meh tengok bawah.

Resident Evil: Retribution
Cerita ini sungguh awesome.. Ahahah.. Aku bagi 5 bintang penuh! Dibintangi Milla Jovovich and Li bingbing sebagai main character.. Betol ke tidak link li bingbing.. ahaha.. dua gadis cantik yang hidup dikelilingi zombie.. style.. tapi dalam cerita neh.. wesker (orang jahat berkaca mata hitam) anta satu pasukan untuk selamatkan Alice dari Umbrella corporation. then macam-macam dua orang heroin dengan team  yang dihantar tu kene tempuh. zombie semua lagi dasyat dari zombie dulu-dulu.. memang osem la..
 

jalan cerita Resident Evil kali ni tidak membosankan. Duration cerita ini dalam satu jam lebih.. hampir ke dua jam juga. Di sini juga saya menyarankan agar anda tengok cerita ini dalam versi 3D. Seriusly cerita ini memang best kalau layan dalam 3D. Banyak adegan aksi yang menarik dalam cerita ini yang sesuai tengok dalam 3D. And macam biasa.. ending cerita ini adalah untuk intro akan datang.. Alice dapat balik kuasa dia dan mereka berlima akan bekerjasama menumpaskan Red Queen dalam cerita akan datang.

tu je kot nak update kali ini. huhuhu..sorry kalau cara penulisan nampak merapu.. otak tengah miong-miong mase tulis ni..ahahaha..orait..got to go..away~

p/s: sorry ibu, along guna duit beli barang-barang drawing untuk tengok cerita neh..
nanti along ganti balik.. :P

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::eRy::.
Photobucket

2 kritikan membina:

WANA said...

Ganti jgn tak ganti.

Ery said...

ahahaha baek! nanti saya ganti!! ahaha

sweet memory Daisypath Anniversary tickers