the end =)

yeay! dah tiba masenye nak pulang ke Araustralia yang indah dan permai...
ahahaha...syuke syuke syuke dapat balik arau! yeay! lol..
cuti sem neh agak emmm tataw la nak cakap macam mana..hakz..
banyak diam daripada merayap..hua3..maklom la dah jadi budak baik..ngahaha

cuti sem ni..cuti ke? huhuhu..aku abes kan tengok cerita digimon zero two kat youtube..
abes satu season aku layan..hahhahaha...seronok cerita tu kalau tengok mase kecik-kecik dulu.
maklom la kecik-kecik jarang tengok tv..huhuhu..takde satu episod pon aku tinggalkan..hahahaha

 digimon zero two
digimon 02

citer laen yang aku layan mase cuti ni.. citer.....jeng3..agak-agak ape ek? ahahah
citer ni! 
Hello Baby SNSD! try klik.. bagi siapa-siapa suka tengok baby comel,
tengok la..huhuhuh..Kyungsan name baby ni..comey tengok baby boy kecik-kecik..rase nak culik je budak ni..hahahaha..

Hello baby SNSD..

SNSD with Kyungsan!

kyungsan!

sayang sangat ada lagi satu cerita tak sempat tengok..hello baby shinee..
budak tu kiut giler! hakz..kumpulan SHINee kena jaga budak ni..ya Allah kiut nye! nak satu macam die ni! ahahaha..
yoogeun

selaen tu cuti ni macam biasa la..kena bermalam di rumah makcik. kena jadi jaga. huhuhu. and driver. hari-hari jadi jaga tu, hari-hari pergi hantar ika ke sekolah. lepas tu, bawa makcik pergi kedai. beli ikan, and sarapan. huhuhuh.

mase cuti ni gak, selalu jugak bangun pukul 5. kena hantar ibu pergi kerja. nak masak sarapan untuk anak-anak yatim fatimah az-zaharah. aku pon tolong masak sekali..jangan tak percaya! ehehehe. macam tak percaya je kan aku tolong ibu masak..weee..seronok dapat tolong ibu. before six am, kena balik! sebab nanti anak-anak dara kat rumah anak yatim tu turun makan..malu la terhegeh-hegeh kat situ! hahahaha. 

lastly before balik arau, spent together gather ngan adek aku and sedare aku..sape lagi kalau bukan fauzi and rusdi..kitorang pergi makan Roti nan dekat restoran putra kat melaka..huhuhhu..peh..sedap betol..hahaha...meh la datang orang-orang melaka.. restoran ni terletak di Kota Laksamana.

restoran Pak Putra..nyum nyum..
rusdi and fauzi

itu saja lah yang dapat dikongsikan untuk 'cuti' semester kali ini.. nothing gonna stop us from success...got to go..bye2...

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::kEiRy::.

Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers