i miss you all..

R.I.N.D.U.!siriusly guys! rindu sangat kat korang..housemate rumah sewa...macam-macam ragam dan perangai kawan-kawan aku ada..huhhuu..ada yang romantis ada yang nakal, ada yang suka maen game(aku), ada kaki korea...hihihih...kantoi...tapi semua memang best! ermmm.. but sorry guys..ape kan daya..aku dah tiada kat sana lagi..sekarang korang kena teruskan perjuangan tanpa aku okay? train keeper baru..hak hak hak... lagi pon ayah aku pon sekarang tengah tak sehat..maybe ade hikmah bende neh semua terjadi..hee..skrang neh aku betol2 rindu kat korang..one day nanti boleh jumpe kan? insyaAllah..kalau umur kite panjang dan ada kesempatan..korang jaga diri baik-baik..kalau budak tu buat onar lagi kat rumah tu, report kat aku! hehehe..okay guys..ni je la aku nak share..huhuhu..banyak kenangan yang ada masa kita bersama..huhuhuhu..i will miss you guys..

No.27

bestfriends forever..

buggy ride!

berbuka puasa..=)

p/s: takde dalam gambar sume: Ismail Hashim..T_T sorry..lapy baru ganti hard disk..sume gambar dulu2 hilang..ni pon kat fb..sory mail..hee =)
Photobucket

1 kritikan membina:

Anonymous said...

tenkz...kami merinduimu juga,hehe

sweet memory Daisypath Anniversary tickers