sELamAt TahUn BarU!!

welcome 2012 goodbye 2011..
pejam celik pejam celik dah masuk tahun baru!
aku kat sini nak mengucapkan selamat tahun baru kepada semua!
moga tahun 2012 lebih baik daripada tahun 2011..
azam lame dah tercapai ke belom? hehehe...
biasa la tu asal tahun baru je semua sibuk nak berazam..
tapi ada jugak yang tak tercapai..
banyak peristiwa yang mewarnai kehidupan kite semua tahun ni..
and aku nak share jugak ape yang mewarnai hidup aku dalam tahun ni..:)
macam-macam perkara berlaku..dari yang baik sampai la kurang baik..eheehee..

#1   pengubahsuaian latar belakang blog ni! hehehe..
dengan pertolongan beberapa orang rakan dan stalk sane stalk sini...maka terhasil la background baru..
maybe ada yang tak suke blog ni..tapi takpa la..aku just nak wat blog ni nampak ceria..
walaupon aku kurang ceria..ahahaha...

#2  my 20th bufday!! 11.4.11 memang urgh! asek aku je plan kene kan orang..sekali aku pulak yang kene..
entah ape bende tah yang buat aku nak tengok match man u kol 2 lebih join budak-budak rumah sewa ni..
taw-taw diorang nak kenakan aku..hahaha..macam orang giler aku lari..tak pernah buas macam tu..hahaha..and mase ni jugak dapat kek special dari si dia! hehehehe..thankz!

hahah gambar paling teruk dalam hidup aku! urgh...

 mangsa..

#3  dapat keluar jalan dengan si die..for the first time...jalan-jalan, tengok wayang..pergi gua kelam...ahahaha..memory..takleh citer panjang2! ngeh3...

#4  something happen....tanak citer lebih...masih in progress..

#5 maybe saya semakin hilang tempat nak mengadu..seorang demi seorang pergi..huhuhu..biarlah..aku belajar untuk simpan sendiri..maybe cara ini lebih baik..^_^

ape ape pon..saya mengucapkan selamat tahun baru kepada semua..semoga dipermudahkan segala urusan di dunia dan akhirat...and minta jasa baik kawan-kawan untuk mendoakan kesejahteraan ayah saya yang sedang mengalami sakit buah pinggang..moga beliau dapat harungi hidup ini dengan tabah..

Ibu, along, angah, ira dan izzati sentiasa mendoakan ayah agar tabah dan kuat untuk melalui ape yang telah terjadi sekarang ni..we love you dad..and we will never stop loving you! from your children and your wife! 

*sorry post untuk new year tak berapa best.. 

.::ASSALAMUALAIKUM::.
.::eM kAy Ey::.

Photobucket

0 kritikan membina:

sweet memory Daisypath Anniversary tickers